diumenge, 18 d’agost del 2013

1ª Night Run 5km - Sant Antoni de Calonge - 17-08-2013



1ª Night Run de Sant Antoni de Calonge


Aprofitant uns dies de vacances a Sant Antoni de Calonge, vaig córrer  la meva primera “Night Run”. Jo no estic acostumat a córrer;  només hi vaig de tan en tan, però sense marques, sense límits, sense estar pendent del cronòmetre i sense cap temps en ment per a superar. Era la primera cursa d’aquest estil que s’organitzava a Sant Antoni de Calonge. Durant tota la tarda es disputaven una sèrie de carreres puntuables pel Campionat de Catalunya.  S’organitzava la 18ª Milla Urbana i a les nou del vespre la 1ª Cursa Popular. Es tractava de fer dues voltes de 2,5 km al passeig Josep Mundet (passeig marítim) de Sant Antoni, és a dir, anar i tornar de la Plaça Catalunya  fins arribar a la Riera d’Aubí on es feia mitja volta pel mateix traçat. 

El circuit "passeig de Sant Antoni de Calonge"
En total 5 kilòmetres de distància que vaig fer en 25 minuts i 31 segons, entrant dins del “top 100”. Vaig quedar 98/169 fent una mitja de 5 minuts i 6 segons el kilòmetre, molt per sobre del primer classificat que va completar el recorregut amb un temps de 17 minuts i 5 segons (mitja de 3:25 min/km). Crec que si es tractés d’un examen no arribaria a l’aprovat. De totes maneres, vaig aconseguir el meu objectiu, i no era altre de fer una mica d’esport. Ara ja tinc una referència a superar per a futures edicions... Salut i Cames!!! 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada